Komik Fıkralar

Güldüren Komik Fıkralar

Kaslarımız

Yaşlı bir öğretmen, Fen Bilgisi dersinde kasları anlatıyordu. Bir ara öğrencilerden birine şu soruyu sordu :

-Şimdi ben boks yapsam hangi kaslar çalışır?
Çocuk sakin sakin cevap verdi :
-İzleyenlerin gülme kasları öğretmenim!

Haziran 29, 2008 Posted by | Öğrenci Öğretmen | , , | Yorum bırakın

Turkish Laz Virus

Dear Receiver,
You have just received a Turkish Laz virus.
Since we are not so technologically advanced in Trabzon-Turkey,
this is a manual virus. Please delete all the files on your
hard disk yourself and send this mail to everyone you know.
Thank you very much for helping us.
Hacker Temel

Haziran 29, 2008 Posted by | Temel | | Yorum bırakın

Sevgili Gunluk

Sevgili günlük,

herkes, her$ey altust oldu, güvenebileceğim dostlarımdan sadece Brutus kaldI.
Julius Sezar, iO 40

Sevgili gunluk,
icimden bir ses Ay’a gidilecek, Roma bolunecek falan diyor. Hatta ikiz Kuleler yIkIlacak da diyor da, ben bu “ikiz Kuleler” nedir onu cIkaramadIm, haydi hayIrlIsI…
Nostradamus, 1550

Sevgili gunluk,
senden ba$ka derdimi anlatabilecegim kimse yok! Alt tarafI bir elma ya! Bir elma kadar degerim yokmu$ iyi mi…
Adem, 0000

Sevgili gunluk,
Kralice’nin sponsorlugunda aylarca okyanuslarda dolandIm, bula bula Hindistan’I buldum. SansImI… Ben $imdi Kralice’ye ne dicem ya? Dalga gecmez mi benimle, “Kristof Efendi Hindistan’i mI buldun, tebrik ederim!” diye?
Kristof Kolomb, 1492

Sevgili gunluk,
bir yemin ettim ki donemem.
Hippokrat iO 400

Sevgili gunluk,
aramIzda kalsIn ama, bizim stajer Monica var ya, ta$ gibi $erefsizim! Seytan diyor ki, at $unu Oval Ofis’e, kim nereden duyacak ki!
Bill, 2000

Sevgili takvim,
yarIn beni ba$bakan yaptIlar. Ben de Ankara’ya liman yaparak millete olan borcumu odetecegim. Ama cok yoruluyorum. Hatta yorgunluktan surekli hasulusas, hasulunIs, hasulas, hasunilas, hasss…
Tansu Ciller, 2001

Sevgili gunluk,
bu Rus hatun var ya, beni yiyip bitirdi. Ulan bir gece takIlsam diyorum $una, duyan olur mu acep?
BaltacI, 1711

Haziran 29, 2008 Posted by | Espiriler | , , | Yorum bırakın

Bıra

Temel bir seyahate çikmis, otele gitmis ve odasina yerlesmis.
Aksam da bir kizla beraber olacakmis.
Laz oldugu anlasilmasin diye prova yapmaya karar vermis.
-“Pana pir pira.. olamadi”
-“Paga bir pira… gene olmadi”
-“Bana bir bira” demis ve tamam demis inmis asagiya.
Adama demis ki:
-“Bana bir bira.”
Adam sormus:
-“Sen lazmisin?”
Temel de;
-“Nerden anladin?” -“Burasi resepsiyon, bar karsida..”

Haziran 29, 2008 Posted by | Temel | | Yorum bırakın

Sihirli Keman

Temel birgün ava gitmeye karar vermis, sihirli kemanini, tüfegi almis ve ava gitmis Av esnasinda bir aslanla gözgöze gelmisler.
Temel tetige basmis tüfek patlamamis. temel kemani çalmis ve aslani uyutmus.

Eve gelmis ve tekrar ava gitmis.
Aslanla yine gözgöze gelmis Tetige basmis, gene patlamamis, hemen kemani çikarmis, çalmis ama aslan onu parçalayip yemis.
Agaçta iki maymun konusuyormus, biri demis :

-“Ben sana demedim mi, bu bizim sagir aslana denk gelirse isi biter..”

Haziran 29, 2008 Posted by | Avcı | , | Yorum bırakın

Koltuk

Temel kendine 4 katli bir apartman yaptirir.
4. katinda kendi oturur diger katlara ise kiraci oturtur.
kiracilara kiyak geçmek için her kata koltuk dösetir.
1. kattaki kiraciya gider, koltuklar nasil diye sorar kiraci:
-“Koltuklar iyi oturunca pop müzik çaliyor.” der
2.kattaki komsuya gidince yine sorar koltuklar nasil diye, 2.kiraci:
-“Koltuklar iyi, oturunca rock müzik çaliyor” der
3. kattaki kiraciya giderek sorar koltuklar nasil diye: 3.kiraci :
-“Koltuklar hiç iyi degil.”
Temel niye diye sorar.
Kiracinin cevabi su olur:

-“Koltuga oturunça istiklal marsi çaliyor her seferinde ayaga kalkmak zorunda kaliyoruz..”

Haziran 29, 2008 Posted by | Temel | , | Yorum bırakın

Hız Kontrolu

Temel biri yeni arabasiyla yolda giderken polis kontrolüne yakalanmis.
Polis:
-“Size hiz kontrolu yapacagiz”
Temel:
-“Ne oldi çok mu hizli cideyrum da”
Polis:

-“Yooo sadece alçaktan uçuyorsunuz…”

Haziran 29, 2008 Posted by | Temel | , | Yorum bırakın

Yazı Tura

Temel universite sinavina girmis. Her soru icin yazi-tura atarak cevaplari vermis. Iki saat sonra ogrencilerin cogu sinav kagidini verip salonu terk etmis,Temel hala yazi tura atiyor.

Ogretmen gelmis basina dikilmis:
Temel hepsini yazi tura atiyorsun, hala bitiremedin mi?
Temel:
Hocam bir saat once bitirdum. Simdi da cevaplarimi kontrol edeyrum!

Haziran 29, 2008 Posted by | Öğrenci Öğretmen | , | Yorum bırakın

Bilmece

Ahlak ve Mantik hocasi yeni ders yilinda sinifa bir bilmece ile girmis:

“Saridir safran gibi,
Okunur kuran gibi,
Ya bunu bileceksin,
Ya bu gece oleceksin.”

En on sirada Ahmet el kaldirip bagirmis..

“Altin!..”

“Aferin oglum” demis hoca.. “Altin tabii. Besi biryerdenin uzerinde Arap harfleri vardir, onu da biliyorsun. Altini bileceksiniz ama kolesi
olmayacaksiniz. Para sizi esir alirsa, iste o zaman olursunuz.”

Sonra da Ahmet’e “Otur” demis.. “On!..”

Ertesi derse gene bilmece ile girmis:

“Carsidan aldim bir tane, Eve geldim bin tane..”

Ayse el kaldirip ayaga firlamis bu kez:

“Nar!..”

“Aferin kizim” demis Hoca.. “Nar tabii. Ama adina bakip nari narenciye sanmayin sakin. Bilimsel adi Punica Granatum olan nar, nargiller ailesinden gelir. Narenciye ile arasindaki isim benzerliginden ibarettir.”

Sonra Ayse’ye donmus..

“Otur kizim.. On!..”

Ertesi ders icin kapidan iceri girmis ki hoca, sinif karisik. Bagiran,cagiranlar. Siralarin uzerinde kosusanlar falan..
Hocalarini gorunce toparlanir gibi olmuslar.

Hoca sert bir ifade ile bakmis cocuklara ve acmis agzini:

“Nush ile uslanmayani etmeli tekdir Tekdir ile arlanmayanin hakki kotektir.”

Temel firlamis en arka siradan, simsek gibi..

“Ceviz!!!…”

Haziran 29, 2008 Posted by | Öğrenci Öğretmen | , , , , | Yorum bırakın

Kavga

Temel apartmanin önündenden gecerken balkonda bir kari koca nin kavga ettiklerini görür, giderken adam balkondan karisini asaği atar, atar atmasina ama kadin temelin önündeki çöp bidonuna kafa üstü çakılır.

Temel hemen kadının yanına gider çöp tenekesinde kadının cansız yatmakta olduğunu görür, ve kendi kendine mırıldanır Ula bu daha kullanılırmış, ne diye salak adam çöpe attı bu karıyı anlamadum demiş.

Haziran 29, 2008 Posted by | Temel | , | Yorum bırakın