Komik Fıkralar

Güldüren Komik Fıkralar

Mezarlık

Dört kişilik bir eğitim uçağı karadenizde mezarlığa düşmüş…… Lazlar 80 ceset çıkarmışlar ve olu sayısının artmasından korkuyorlarmış

Temmuz 12, 2008 Posted by | Temel | , | Yorum bırakın

Piyango Bileti

Cemal iki tane piyango bileti almış. Temel karşı çıkmış,

– Manyak Cemal, Niye ici tane altun? Puyuk ikramiye pi tane.

Temmuz 12, 2008 Posted by | Temel | | Yorum bırakın

Kızamık

Bey, telefonu açıp seslendi :

-Alo…Doktor Bey, bizim oğlan kızamık.

-Biliyorum, dedi doktor, dün sizin eve girip gerekli şeyleri söyledim,kendisini kimseyle temas ettirmeyin ve..

-Ama doktor bey, oğlan hizmetçiyi öpmüş bir kere…

-Ya bu fena işte…Öyleyse hizmetçiyi de karantinaya almalı.

-Doktor bey, bir şey daha var, sonra hizmetçiyi bende öptüm…

-O… İşler çatallaştı, hastalık herhalde size de bulaşmış olmalı.

-Ya..sonra ben karımı öptüm…

-Ne diyorsun be? Öyleyse ben de kızamık olacağım demek…

Temmuz 12, 2008 Posted by | doktor | , | Yorum bırakın

Görüyorum

Amerikan Delegesi Hanimefendi kürsüye gelmis..

“Geçen yilin kararlarini aynen uyguladim.Eve gider gitmez kocama: ‘Bundan sonra temiz çamasir istersen kendi çamasirini kendin yika. Iste makine orda..’ dedim.

Ilk gün birsey görmedim.Ikinci gün birsey görmedim.Üçüncü gün bir baktim, makinenin basinda sadece kendi camasirlarini degil, benimkileri de yikiyor.”

Alman Delegesi söz almis, arkasindan..

“Ben de kararimiz geregince kocama: ‘Bundan böyle temiz tabakta yemek istiyorsan kendi bulasigini kendin yika’ dedim..

Birinci gün birsey görmedim. Ikinci gün birsey görmedim. Üçüncü gün baktim, makinenin basinda sadece kendininkileri degil, benim bulasiklarimi da yikiyor.”

Üçüncü konusmaci bizden feminist kardesimiz.. “Türkiye’ye döner dönmez kararimiz geregince kocamla konustum. Ona dedim ki: ‘Bundan böyle yemek yemek istiyorsan, kendin pisirmen gerekecek.Iste mutfak orada..’dedim.

Birinci gün birsey görmedim. Ikinci gün birsey görmedim.Üçüncü gün sol gözüm biraz açilir gibi oldu, hafiften görmeye basladim.

Temmuz 12, 2008 Posted by | Kadın-Erkek | , , | Yorum bırakın

Feda

Becky ve Sam 50’nci evlilik yıldönümlerini kutluyorlardı. Sam birden soruverdi: “Sevgilim, bu elli yıl içinde beni hiç aldattın mı?..” “O da nereden çıktı?” diye sinirlendi Becky.. “Cevabı da öğrenmek istemezsin herhalde ?..” “İsterim” dedi Sam.. “Lütfen anlat, ne olur?..” “Madem öyle” dedi Becky, “Üç kez aldattım seni..” “Üç kez öyle mi?.. Kimlerdi onlar?..” “İlki” diye anlatmaya başladı Becky, “Hani sen 30 yaşındaydın ve kendi diş kliniğini kurmak istiyordun ama hiçbir banka sana kredi açmıyordu. Sonra bir banka yöneticisi eve geldi, hiçbir şey sormadan tüm kağıtları imzaladı ve sen en modern araçları getirebildin.” “Ooo Becky.. Benim için kendini feda ettin ha.. Benim sevgili karım!.. Peki ikincisi..” “Hani 50 yaşında felaket bir kalp krizi geçirmiştin.. Çok kritik bir bye-pass ameliyatı geçirmen gerekiyordu da, hiçbir doktor sana el süremiyordu.. Her an ölebilirdin. O sırada Dr. Bakey onca yoldan kalktı geldi. Ameliyatını yaptı, seni hayata döndürdü..” “Ah benim sevgili karım.. Hayatımı kurtarmak için kendini bir kez daha feda ettin öyle mi?.. Hiç kimsenin böyle harika bir eşi olamaz. Böyle bir şey yapman beni ne kadar sevdiğini gösterir. Üçüncü peki?..” “Hatırlıyor musun, yıllar önce Diş Hekimleri Odası Başkanı olmayı fena halde istiyordun ve 47 oyun eksikti?..”

Temmuz 12, 2008 Posted by | Kadın-Erkek | , , , | Yorum bırakın

Bizi İzler Misiniz?

Yetmişlerinde bir çift.. Doktora gelmişler..

“Doktor” demişler.. “Sevişirken bizi izler misiniz?” Doktor şaşkın bakmış.. Demek bir sorunları var. Tıp adamı olarak yardım etmek zorunda..

“Peki” demiş.. Çift yatağa uzanmış.. Doktor izlemiş ve teşhisini bildirmiş:

“İkiniz de gayet sağlıklısınız. Sevişmeniz fevkalade.. Merak edecek birşey yok.. Viziteniz 32 dolar. Bu da faturanız..”

Ertesi hafta çift gene gelmiş doktora.. “Sevişirken bizi izle” diye..

Gene izlemiş doktor.. Gene sorun yok. Gene vizite 32 dolar. Her hafta çift randevu alıyor, geliyor, sevişiyor, parayı ödüyor, çıkıp gidiyor.

Bir türlü birşey bulamayan doktor sonunda dayanamamış.. “Bana biraz yardımcı olun. Sıkıntınız ne, söyleyin..”

Adam cevap vermiş:

“Herhangi bir sıkıntımız yok. Birşey bulmanızı da istemiyoruz. Bu kadın evli.. Onun evine gidemiyoruz. Ben de evliyim.. Benim evime de gidemiyoruz. Hilton geceye 78 dolar istiyor.. Sheraton 82 dolar.. Buraya ise sadece 32 dolar ödüyoruz. Onun 28 dolarını da sigortamız fatura karşılığı ‘Doktor muayenehanesinde ziyaret’ fonundan geri ödüyor!..”

Temmuz 12, 2008 Posted by | doktor | , , , , , | Yorum bırakın

Bakan Karısı

Bakanlardan birinin ölmesiyle başka bir milletvekili onun süresini doldurmak üzere seçilmişti. Adam hemen karısına telefon ederek, bu haberi

vermek istedi :

-Bir bakan karısı olmak ister miydin? diye sordu.

Karısı biraz düşündü sonra:

-Hangisinin?

Temmuz 12, 2008 Posted by | Politik Fıkralar | , | Yorum bırakın

Mumya

Bir gun Misir’da bir mumya bulunur ve bunun kac tarihine ait oldugu ogrenilmek icin Amerika, Ingiltere ve Turkiye’den uzmanlar istenir. Tabii ki Turkiye’den emniyet gorevlileri gider. Neyse Ilk Amerikalilar baslarlar. 3-5 saat sonra cikarlar ve olsa olsa 300-600 senelerine aittir derler.Ingilizler girerler. Bir kac gun sonra cikarlar ve olsa olsa 300-420 arasidir derler. Nihayet sira Turkiye’den giden emniyet gorevlilerine gelir ve iceri girerler. Girerler girmesinede, aradan 10 gun gectigi halde hala disari cikmazlar. Nihayet 15. gun cikarlar ve merakla gozlerinin icine bakan Misirli bilginlere tam tamina 427 derler.Tabiiki herkes sasar bu ise ve nasil olur yahu derler. Bizimkiler gayet ciddi,

– “Biraz zor oldu amma, sonunda dili cozuldu keratanın ..”

Temmuz 12, 2008 Posted by | Diğer Fıkralar | , , , | Yorum bırakın

Aptal Milletvekili

Birgün bir amerikalı milletvekilini bir odaya almışlar ve sormuşlar:

‘-karınmı yoksa devletinmi.’

amerikalı düşünmeden cevaplamış:

‘-devletim.’

ordakiler:

‘-o zaman al şu tabancayı git yan odadaki karını vur.’

adam sıkılmış terlemiş ve sonunda dayanamıyarak:

‘-yapamayacağım.’ demiş.

daha sonra bir türk milletvekilini

aynı odaya almışlar.aynı soruyu sormuşlar:

‘-karınmı yoksa milletinmi?’.

millet vekili hiç düşünmeden:

‘-devletim’ demiş

‘-o zaman al şu tabancayı git yan odadaki karını vur.’

odadan önce bir silah sesi sonra bir cam sesi gelmiş.çıkınca sormuşlar:

‘-ne oldu.’

‘-sizin verdiğiniz silah kurusıkı çıktı bende karıyı camdan aşağı attım.

Temmuz 12, 2008 Posted by | Politik Fıkralar | | Yorum bırakın

Çok Kolay

Ünlü bir bilim adamı özel otomobiyle konferans vermeye giderken, uzun yıllardır onunla çalışan şoförü sıkılarak bir teklifte bulunur:

-Sizin konferanslarınızı dinleye dinleye virgülüne kadar ezberledim efendim. Ne olur izin verin, bu konferansı sizin yerinize ben vereyim.

Bilim adamı öneriyi kabul eder. Şoför, arka koltuğa geçer. Bilim adamı, şoförün şapkasını giyip öne oturur. Konferansın verileceği salona varırlar. Şoför, kürsüye çıkar, hiç teklemeden çok güzel bir konuşma yapar ve sorar:

-Sorusu olan var mı?

Ülkenin ciddi bilim adamlarından biri oldukça zor bir soru sorar.. Şoför hiç tereddüt etmeden şöyle der:

-Çok kolay bir sru bu, şoförüm bile bilir. Gidip çağırayım, sizin sorunuzu o yanıtlasın…

Temmuz 12, 2008 Posted by | Diğer Fıkralar | | Yorum bırakın